zondag 21 oktober 2012

Verjaardag, Herfstvakantie, Give-away winnen, lekker eten, Dutch Design Week

Cliché maar waar.
Een week is zo voorbij.
En zo ook mijn verjaardag, heerlijk om weer iedereen om de tafel te hebben.
En wat kennen ze mij toch goed.
De kinderen en aanhang hadden 2 prachtige stempels laten maken. Twee unieke exemplaren.

Een mooie herfstdecoratie van mijn man.

Afbeelding geleend van Helmi
Een mooie stempel uit China en hele lieve olifantjes, kijk maar eens op Helmi haar blog.

Give-away van Zilly gekregen. 

En op mijn verjaardag een Give-away van Mim.

Super leuke blogs ga maar eens kijken!

Zaterdag is de  Dutch Design Week  begonnen .
Mijn dochter Domino mocht in het klokgebouw haar kleding showen.
Er is de komende week nog veel te zien!


Herfst een prachtig jaargetijde.
Rara wat is dit?




8 opmerkingen:

Helmi zei

Het was een heerlijke herfstvakantie en we hebben nog een lekkere zussen-dag in het vooruitzicht.
Rara is dat een schil van een walnoot?

Yvonne zei

Oooh, ik wat niet alleen jarig, maar jij dus ook! Alsnog van harte Miek, en wat een leuke verwennerijen heb je gekregen. Geweldig dat je kinderen die twee prachtige stempels voor je hebben laten maken, echt super!
Mijn eerste ingeving is een zwam, of het hoedje van een (beetje) vergane morielje.
Groetjes van Yvon

MiM zei

Ik dacht ook aan een paddenstoel. Wat een feestweek voor jou! Heerlijk! En fijn dat alles goed is aangekomen! Liefs MiM

Anneke zei

Ja, een feestweek, zeg dat wel! Ik zie hele mooie dingen!

Godelieve zei

Een week om nog lang van na te genieten!

Anja zei

Wat een heerlijk blogbericht!
De schil van een walnoot helemaal verschrompeld, 100 % Groetjes.

Anja zei

Wat een heerlijk blogbericht! De verschrompelde schil van een walnoot (mooeie structuur he?) Groetjes, Anja

Anja zei

Heb ik nu 1, 2 of 3x gereageerd????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...