zondag 28 oktober 2012

Internationale Papier Biennale Rijswijk 2012 en Workshop stijfselpapier .

Gister hadden mijn zus Helmi en ik weer een echte zussendag!
Eerst een bezoek aan de Paper Biennale in Museum Rijswijk.
En toen naar onze workshop Stijfselpapier maken in Nootdorp.
Deze workshop werd gegeven door Dymphie. Wat een ongelofelijke deskundigheid overspoelde ons. 
Dymphie bedankt!
En er waren natuurlijk ook medebloggers. Yvonne en Marja, leuk om samen met jullie deze workshop te volgen.

                                              

Dit gescheurde papier was ! het mooiste. Tijdens het in de auto leggen kwam het knel te zitten en is het helaas gescheurd.

Gekleurd achtergrond papier


Aan het stijfsel is glitter toegevoegd.

Absoluut vervreemdend werk in het museum.



Geweldig dit!




16 opmerkingen:

Godelieve zei

Moet een superdag geweest zijn!
Het stijfselmarmer met poppies had ik al als een "Miek" herkend :)

Cynthia Schelzig zei

mmmm luscious examples of your paper painting day....I know you had fun!

Helmi zei

Het was een erg gezellige dag. Voor herhaling vatbaar. Bedankt voor het veilige chauffeurswerk!

Dymphie zei

wat een schitterende motieven heb je op je papier gemaakt, jammer dat die ene hele mooie in tweën is, maar ja, niks aan te doen... Dank je wel voor je enthousiasme gisteren :)

Yvonne zei

Geweldige resultaten Miek! Wat was het leuk om te doen hè?! We gingen helemaal los. En natuurlijk prima uitleg en handout van Dymphie, dan kan je dag ook al niet meer stuk.
Zonde van je mooiste papier, maar je weet er straks vast toch weer iets moois van te maken.
Erg leuk om jou en Helmi weer tegen te komen!
Groetjes van Yvon

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Miek wat was het een leuke middag he? En erg leuk je weer te ontmoeten en ook Helmi. Je maaksels zijn prachtig en gelukkig is je papiertje grotendeels toch nog gered (haha).
groetjes Marja

Marleen Derweduwen zei

Ik zie prachtige patronen en kleuren.
Het gescheurde randje van dat mooie blad krijgt zeker nog een mooie bestemming!
Nog een late proficiat met je verjaardag.

Iezie zei

Prachtige papieren zie ik voorbij komen. Geweldig. Zal zeer zeker een gezellige en leerzame workshop zijn geweest.
Groetjes,
Ini

Marian zei

Wat leuk en wat mooi!!

Gerrina zei

Wat een prachtige papieren heb je gemaakt! Heel mooi! Ben benieuwd waar je deze voor gaat gebruiken! Groetjes, Gerrina

Hermien (Sproet) zei

Oh, wat zonde, die ene, maar waarschijnlijk kun je er nog wel iets geweldigs van maken!?
Prachtige resultaten, ook bij jou (ik hop nu van de een naar de ander en mijn kin hangt nog net niet op mijn knie, prachtig!)

Jolette zei

Leuk om al die prachtige vellen te zien bij iedereen!
Kunnen wij ook een beetje meegenieten!

Jeanine zei

Hele mooie papiertjes hebben jullie allemaal gemaakt.

Groetjes,
Jeanine

Bianca Kalksma zei

Ik zag bij Marja al prachtige resultaten voorbij komen en nu zie ik weer zoveel moois. Ben benieuwd wat je met deze prachtige papieren gaat maken. Wat een heerlijke dag heb je gehad samen met je zus!

Paper Creations by Shirley zei

Hi Miek ! You made beautiful papers, love it. Also like what I see at your blog ! Thank you for becoming my 100th follower ! I think I need a celebration!!! I've become your 170th follower :) Greetings from Canada & have a great day ! Shirley

anita01 zei

Hoop ooit nog eens thuis te zijn bij deze heerlijke papierdagen, tis tenslotte bij mij om de hoek;o) Je papier is echt mooi, ben weer benieuwd naar je maaksel ermee;o)

Warme groetjes,
Anita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...